2010. február 14., vasárnap

Halcyon: a helyes választás

DIR

 Halcyon: a helyes választás 


2005: a Halcyon Ausztrália megkezdi a "terjeszkedést" odalenn
A Halcyon eltökéltsége a lehető legjobb búvárfelszerelés előállításával kapcsolatban nem ér véget azzal, hogy a felszerelés elhagyja a gyárat. Bár a felszereléseink élettartama hosszú, eleget merültünk már ahhoz, hogy tudjuk, milyen nem várt események fordulhatnak elő. Lehet, hogy egyszer elfelejted a lámpát rögzíteni a vízbe ugrás előtt. Máskor előfordulhat, hogy merülő társad véletlenül rádobja dupla 15-ös palackját a wingedre, és ezért megy tönkre. Általában ez persze olyankor történik, amikor éppen életed merülésére készülsz valahol a világ másik felén. Máshogy fogalmazva, az ember az elromlott felszerelést minél hamarabb vissza akarja kapni működőképes állapotban, és merülni vele. A hibás alkatrész elküldése egy másik kontinensre javítás céljából, sokszor nem a legjobb választás.

Tudjuk, hogy az eladás utáni szolgáltatások elengedhetetlenek mindazok számára, akik a mi felszereléseinkre hagyatkoznak a víz alatt. Ezért a Halcyon jól kiépített szerviz részlege minden szükséges ismeret és anyag birtokában van ahhoz, hogy minden eladott terméket gyorsan meg tudjanak javítani. Corey Smith tekinti át ezt a területet, a hatékonyságra való törekvés jegyében. Corey a minőség-ellenőrzés vezetőjével (Bob Richardson) együtt minden követ meg tud mozgatni a gyárban annak érdekében, hogy a hibás felszerelések megjavításra kerüljenek. Corey keze alatt a javítások átlagos időtartalma 3 munkanap körül van.


Corey Smith szervizbeli munkaasztalánál

Patrick Prather a szállítmányozási részlegben
végzi az utolsó simításokat egy szállításon


Ügyfeleinkkel viszonteladói hálózatunk tartja a közvetlen kapcsolatot. Ken Charlesworth kezeli az USA-beli, kanadai, mexikói és karib-térségi forgalmazói hálózatot. Ken tizenéves kora óta búvárkodik, és több mint 20 éve oktató. Ken is olyasvalaki, akinek a csomagtartójában majdnem mindig van vizes búvárfelszerelés, és ha éppen nem a gyárból telefonál valamelyik viszonteladónkkal, akkor vélhetően a környékbeli víz alatti barlangok egyikében időzik.

Természetesen, ha az ember Észak-Amerikán kívül vásárolja meg Halcyon felszerelését, nem mindig kényelmes visszaküldeni azt javításra a floridai gyárba. Az elmúlt 5 évben a Halcyon a nemzetközi viszonteladói hálózat munkatársait felkészítette a legtöbb gyakori javítási feladat elvégzésére. Forgalmazóink széles körben képesek a garanciális darabokat javítani vagy cserélni. Ha pótalkatrészekre van szükség, azokat jó eséllyel lehet elfogadható időn belül beszerezni a világ minden részén. Debbie Wittenberg több mint egy évtizedes tapasztalatot szerzett a búvárfelszerelések gyártásában, ő foglalkozik - sikeresen és hatékonyan - a nemzetközi értékesítési hálózattal.

A Halcyon nemzetközi hálózata meglehetősen kiterjedt, a naprakész listákat és elérhetőségeket a Halcyon honlapján lehet megtalálni.

Néha nem javításra van szükség, csupán valamilyen konkrét kérdéssel kapcsolatos felvilágosításra. A Halcyon honlapja mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy választ kínáljon a búvártársadalom által gyakran feltett kérdésekre a különböző termékekkel, illetve az ezek mögött álló technológiával kapcsolatban. A termékismertetők mellett a gyakran ismételt kérdések között válasz kapható olyan kérdésekre, hogy miként működnek a HID lámpák, vagy hogyan kell a felszíni jelzőbóját orsóra kötve felengedni. Ha a honlapon nem található válasz valamelyik kérdésre, akkor az info@halcyon.net címre kell e-mailt írni, és David Sweetin olyan gyorsan válaszol, amennyire csak lehetséges. Egyébként David GUE oktató és a Woodville Karst Plain projekt búvára.

Posted via email from Szekér búvároktató